ceturtdiena, 2015. gada 30. jūlijs

Kad sirds vibrē vēl ilgi...

Jau ceturtā diena pēc mūsu Sievišķības Mistērijām, kad gaidu, lai viss nosēžas un es kļūstu spējīga
izpaust vārdos to, kas manī... Bet nepāriet! :) Šī vibrācija ir ļoti stabila, ļoti dziļa, ar Mīlestību piepildīta, pat svētlaimīga...


Svētdienu, šķiet noraudāju visu. Pirmo reizi, kad sagriezāmies mūsu rīta Baltajā Dejā, es uz mirkli atkāpos, lai iemūžinātu tik daudz skaistu, apgarotu, brīnišķīgu, dievišķu būtņu... Ieraudzīju un sajutu no malas to prātam neaptveramo enerģiju virpuli, skaistumu, mūsu esības esenci... Un asaras vienkārši plūda...

Paldies no Sirds mums visām simts un piecdesmit(150!!!), kuras bija šīs trīs dienas, atvērās, atļāvās, paļāvās, staroja un mirdzēja!!!❤️❤️❤️
Posted by Inta Bluma on svētdiena, 2015. gada 26. jūlijs



https://www.facebook.com/intabluma/videos/10207694202502884/?l=8749246563772928396 



Es ticu, ka bez Viņa ziņas, mēs pat skabargu pirkstā neieraujam; es ticu, ka mūsu kopā sanākšanai bija daudz dziļākā jēga un mērķis nekā mēs būtu spējīgas apzināties ar prātu šajā brīdī. Vien sirds jūt un Dvēsele gavilē...
Jums vien vēlos šodien teikt PALDIES, ka uzticējāties man un, pirmkārt, jau savai Sirdij, kas Jūs atveda uz Jūrkalni! Paldies manam ŠEFAM, TUR AUGŠĀ, kas ļauj man piedzīvot šādus mirkļus!
Mīļās manas Priesterienes, izdejojam šo dzīvi! Izdejojam to starojot, smaidot un priecājoties, saņemot un dāvājot, mīlot un mīļojot!!! :)


Mīlestībā un pateicībā-
Inta
P.s. Mīļās, paldies Jums visām par skaistajiem vārdiem, ko saņemam epastā un FB! Gaidīsim bildes no Linas, bet tikmēr turpinām dalīties ar tām foto, kas mums jau ir! :)

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru