otrdiena, 2019. gada 30. jūlijs

Jaunās pasaules vēstneši

Šis laiks, kurā esam izvēlējušies dzīvot, patiešām ir kaut kas ļoti unikāls. Skatoties vienā, vecās pasaules virzienā, šķiet, ka tā paatrinājuma tempā sevi iznīcina, pagrimst, noindē. Paskatoties otrā, var redzēt jaunās apziņas asnus. Ne tikai sēklas, kas sējas cilvēku sirdīs, bet jau redzamus asniņus. Ekoloģiskā domāšana,  vienotības apziņas aizmetņi, jaunas, uz izaugsmi vērstas, tehnoloģijas, taču visizteiktāk šo jaunā Laikmeta atnākšanu var redzēt bērnos. Un pirmie šie īpašie bērni, Zvaigžņu dvēseles sāk kļūt pieauguši un sāk parādīt savu spēku pasaulei.

Viņi šķiet, kā ne no šīs pasaules nākuši, un mana sirds brīžiem viņus vērojot, sastingst tādā mēmā apbrīnā, pazemībā un pateicībā. Pietiek pavērot, sajust viņu spēku, lai atgrieztos sašķobījusies ticība, tam, ka šī planēta spēs iziet cauri šiem laikmetu griežiem un izdzīvos.



Viens no viņiem ir Dimash (Dimash Kudaibergen), 1994.gadā dzimis puisis no Kazahstānas, kas ļoti strauji iekaro visu pasauli... Ar kautrīgo smaidu, ārpus iespējamā izejošu balss diapazonu (virs 6 oktāvām) un balss enerģiju, kas transformē, dziedina, piepilda... Tās ir augstākās vibrācijas, ko es jebkad esmu sajutusi un, kas tikušus nodotas ar balss palīdzību. Kristāliskas, skaidras, dievišķas. Viņš nes uz Zemi jauno enerģiju kodus, sazemē to cilvēku laukos, modinot tajos pašu skaistāko, kas viņos ir dziļi aizmidzis.

Ir viņa fantastiskais balss tembrs, ir viņa vokālās spējas un tajās ieguldītais darbs, taču visam pāri ir tas enerģētiskais lauks, ko viņš ap sevi rada, enerģija, ko translē, dod un dalās ar pasauli. 
Klausīties viņā tā ir dziedināšana, tā ir terapija, tas ir skaists veids, kā paaugstināt savas vibrācijas. 

Šīm jauno cilvēku dvēselēm, kas nāk ar tādu jaudu, jau atnākot ir ļoti augstas vibrācijas, maza vai nekāda karmas bagāža, jo viņiem jau pavisam jauniem ir jāsāk nest sava gaisma, jāpilda sava Misija. 
Viņu Ego līmenis ir nemanāms, turpretī gaisma šķiet fiziski sataustāma...

Klausies viņā, sajūti ar sirdi un ļauj, lai šīs enerģijas strādā ar tevi...


Otrs ir Aleksandrs, par kuru vēlos jums pastāstīt,- viens šāds jaunā laikmeta bērns, kas teju izaudzis jau vēsta patiesības, kuras var aiztaisīt muti visiem vecā kaluma pašpasludinātajiem vai sekotāju ieceltajiem Guru... Laiki ir mainījušies. Aizejošā laikmeta mācības tikai daļēji var iedot izpratni par pasauli, kura nāk. Ir pienācis laiks mums atgūt to spēku, kas vienmēr ir mitis mūsos, taču dualitātes laikmeta peripētijās aizmirsts un pazaudēts! 

Aleksandrs Menšikovs ir puisis, jauns vīrietis, kurš pa visu pasauli brauc un dalās savā, atmodinātas apziņas skatījumā uz visu, kas notiek mūsos un ārpus mums. Viņa klātbūtne, enerģētiskais lauks atver klausītājus, palīdz atmodināt to snaudošo iekšējo spēku, kas katrā mīt. Tas notiek viegli, saudzīgi, maigi un mīloši... Caur sarunu, kurā nav ne kripatiņas nosodījuma vai vērtējuma, caur apskāvienu, joku...

Cilvēcei ir pienācis laiks izaugt un uzņemties pašai atbildību par to, kas notiek uz planētas Zeme. Lai tas notiktu, ir jāizaug un jāuzņemas atbildība par savu dzīvi ikvienam no mums.

Esmu no sirds priecīga, jo satiekot Sašu, runājoties ar viņu ir komandas sajūta, jo Latvijas informatīvajā telpā es bieži esmu opozīcijā lielākajai daļai meistaru, kas iet savu ceļu.
Kad pirmo reizi klausījos viņu, biju pārsteigta, cik ļoti sakrīt mūsu pasaules uzskati un redzējums, izpratne par lietu kārtību, par garīgumu.
Sirds Ceļa klubiņā, kur bija ielikts šis video, meitenes komentēja, ka Intas teksti un enerģija. Es vien noteicu: savējais.  
Šo interviju iesaku uzmanīgi noklausīties ikvienam, kas atrodas uz sava meklējumu ceļa. Tur ir ne tikai atbildes uz fundamentāliem jautājumiem, bet arī enerģētiskie kodi, kas trāpa katram tajās vietās, kuras prasās pēc transformācijas.

Sākotnējā ideja par to, ka viņš varētu pievienoties manām Bali grupām, jo ziemo Bali, izvērtās skaistā kopīgā projektā vairākās valstīs, ieskaitot Latviju.

Un vēl viens stāsts no pēdējo dienu pārdomām, kuras aizsākās tieši ar mirkli, kad skatījos Aleksandra video.
Pāris dienu vēlāk mēs ar draudzeni pārrunājām garīgas jomas aktualitātes un viņa man pajautāja, ko es domāju par vienu FB samērā aktīvu sievieti, kuras pārdomu teksti, redzējums, izpratne par lietām ir populārs, cilvēki lasa un dalās.
Es atbildēju: - neuzrunā.
Viņa: - kāpēc?
Un te es aizdomājos, jo nav nekāda redzama iemesla, kāpēc. Tās ir patiešām vērtīgas pārdomas, arī manā skatījumā pareiza informācija, laikā un vietā. Taču es jūtu pretestību. 
Atbildēju:- es nenoticu.
Jā, lai gan es varu novērtēt un izprast informāciju, kas tiek tulkota, pārfrāzēta vai pašos dzimusi, katrai informācijai nāk līdzi enerģētiskais vēstījums, ko nes tā persona, kas ar tekstu ir dalījusies.
Ja mēs ieklausamies sevī mēs varam sajust vai mēs noticam, vai nē šim cilvēkam.
Ja cilvēka motīvi un nolūki ir tīri, ar vēlmi patiesi dalīties sevī, nevis iegūt popularitāti, savākt sekotājus vai pašapliecināties, tad mēs noticam, pat ja informācija mums šķiet savāda. 


Noticēt, tas nozīmē nobalsot ar sirdi.

Sašam es noticēju uzreiz. Esmu ļoti pateicīga Augšām, ka tikpat ātri, cik es noticēju viņam, viņš noticēja man. Domāju ļoti daudziem tas būs vērtīgi!

ESAM!
Inta







Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru