piektdiena, 2017. gada 18. augusts

Intervija ar Lauri un Arnitu par Ceļu uz Brīvību

Esmu ievērojusi, ka pēdējā laikā sarunas semināros un draugu, domubiedru lokā arvien vairāk un

biežāk aizved pie vienas aktuālās tēmas. Brīvība. Brīvība iekšējā un ārējā. Atsvabināšanās no saviem
iekšējiem rāmīšiem un ārējās nosacītības, veselīga un minimāla saikne ar Sistēmu, kāda tā ir pašlaik...

Jūtu, kādu prieku un gandarījumu man sagādā šī dalīšanās savā pieredzē, atziņās, kļūdās un ieguvumos... Ir noiets pamatīgs ceļš, bet vēl ļoti daudz ir priekšā...

Tieši personīgā pieredze ir tā, kas visvairāk palīdz, iedrošina un iedvesmo. Un, lai gan tā pieder kādam citam un nav piemērāma otram pilnībā- tas nav arī vajadzīgs. Pietiek paskatīties acīs šādiem drosminiekiem, ieraudzīt Dvēseles klātbūtnes spēku, sajust gan degsmi, gan rimtumu un mieru vienlaicīgi, lai apjaustu- IR VĒRTS!
Katra grūtība, katra pārvarētā baile un šauba, ir vērta, lai paceltos Dvēseles lidojuma augstāk. Uz to vietu, kur horizonts atkāpjas, paverot jaunus apvāršņus un ieraugot nākamo līmeni...

Ciemošanās pie Laura un Arnitas dziļos Latgales laukos nebija īpaši plānota. Pat vairāk to varēja nosaukt par nejaušību, jo stāstot Sarmītei par plāniem ar draugiem izmest loku pa Latgali, viņa man atgādināja, ka ŠAMBUNGU Lauris un Arnita dzīvojas pavisam netālu no vietas, kur plānojām uz pāris dienām apmesties arī mēs...
Tieši Sarmīte man iedvesmoti stāstīja par šo pāri, kas apmetušies ezera krastā, uzbūvējuši māju no tā, kas atrodas dabā, bez ūdensvada un elektrības dzīvo šajā pļavā, taisa bungas un izbauda savu Esību.
Praktiski pieredz to, par ko daudzi tikai runā un spriedelē...

Ir vērts noskatīties Matīsa filmēto video- izbaudot to lēnām, jo tajā ir tik daudz atziņu, tik daudz
pērļu, tik daudz vieduma, ko reti var saņemt apmeklējot vislielākos Guru un maksājot par to bargu naudiņu...
Beigās es nenoturējos un uzaicināju viņus paciemoties pie mums uz Vidzemes Retrītu Cetru novembrī, lai arī Tev būtu iespēja sajust šo pieredzes skaisto un pāri plūstošo enerģiju, šo īpašo Brīvības stāvokli, ko var fiziski sajust, šo vīrišķās un sievišķās (Laura un Arnitas) blakusbūšanas sinerģiju ...
Es nepārstāstīšu Viņu stāstu, jo daudz no tā ir video, daudz arī intervijās un viņu mājaslapā, bet padalīšos vien savās sajūtās, pirms Tu skaties video.

Jā, viņi patiešām ir izvēlējušies, šķietami visnomaļāko un grūtāk sasniedzamo vietu, kādu vien varējuši atrast! :) No grants ceļa, vairākus km no tuvākās apdzīvotās vietas nogriežoties pa knapi redzamām pēdām tieši pļavu un auzu laukam pa vidu, vismaz pāris km jābrauc pēdu virzienā, kamēr tās ieved starp priedītēm skaistā, dabīgu, nepļautu pļavu iesautā uzkalnītē ar skatu uz ezeriņu...
Un tur jau viņi nāk- Arnita- smaidīga, silta, sirsnīga un ļooooti sievišķīga, kuras spēks parādās reizē ar viņas balsi, kad viņa dzied, runā un smejās... Teikšu atklāti- es ļoti vēlētos atsevišķu sarunu ar viņu: par sievišķīgām sajūtām, par to, kā ir būt blakus viedam, spēcīgam un brīvam vīrietim, kā ir sekot Viņam un būt blakus... Visur un vienmēr.
Mājās braucot, mēs abas ar Lindu, viena otrai uzdevām šo jautājumu: Vai mēs būtu gatavas? Vai varētu?...
Pēc mirkļa nāk Lauris, atrāvies no kārtējo bungu taisīšanas, un sniedz mums roku, pirms tam
pajautājot, vai mēs esam gatavi to saņemt... :D Bungas pārvelk ar izmērcētām un pūt sākušām ādām. Un teikšu godīgi, tā ir viena no trakākajām smirdoņām, ko mans deguns ir pieredzējis! :)

Mēs nebijām plānojuši un gatavojušies intervijai, bet kamera bija mašīnā un jautājumi no manis, mums nāca paši. Arī plūsma no Laura nāca tik harmoniski, ka daudzi jautājumi kļuva lieki...
Mani fascinēja viss, ko es dzirdēju, saredzēju un sajutu...
Īpaši bungošana un dziedāšana. Viņi dziedāja Valda Atāla, kurš ir man ļoti tuva Dvēsele, draugs, Šūpuļdziesmu Vilkabērnam, kas padarīja šo pieredzi vēl personīgāku priekš manis.
Tā kā esmu bijusi dalībniece dažādos ar bungošanu saistītos pasākumos, rituālos un arī man pašai ir bungas, tomēr šī tikšanās, man atvēra jaunu dimensiju. Es pirms tam zināju, bet nebiju tik spēcīgi sajutusi enerģiju tandēmu- cilvēks, bungas, skaņu vibrācija, zeme...
Var vienkārši ritmiski sist pa bungām, bet var to darīt tā, ka katra skaņa sarezonē ar tevi, ar telpu, ar Debesīm, ar Zemi, ļaujot apziņai atdalīties, nokļūstot starptelpā tik tuvu pašam Sev... Un pietika ar pārsteidzoši īsu brīdi, lai tas notiktu....
Šodien šo vakardienas pieredzi atceroties, mani pārņem divas sajūtas- pateicība par iespēju to sajust un prieks par Viņiem!
Skaties video un sajūti to arī Tu!
https://www.youtube.com/watch?v=5qY88G8bk7Q







ŠEIT IR FORMA, kurā vari pierakstīties, ja vēlies satikties ar Lauri un Arnitu, sajust viņu radīto telpu, pieredzēt bungu maģisko spēku un, varbūt iepazīties un pieradināt Savas Bungas!

ŠEIT INFO PAR VIETU- VIDZEMES RETRĪTU CENTRU!

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru