ceturtdiena, 2013. gada 17. janvāris

Atbilde


Iesākumā pastāsts.


Pa ceļu gāja Gudrais...un ieraudzīja kādu cilvēku, kas kaut ko sargāja. Apsargs pajautāja gudrajam: Kas tu esi? Kurp ej? Un Kādēļ?


Gudrais bija tik pārsteigts par šiem jautājumiem, ka vaicāja apsargam:

-‘’cik Tev te maksā?’’

- ‘’divas mārciņas rīsu’’ , tas atbildēja.

-‘’es tev maksāšu četras, lai tu katru dienu man uzdotu šos jautājumus: Kas es esmu, Kur eju un Kādēļ?’’

Cik bieži mēs sev uzdodam šos jautājumus?


Kas es esmu? Kas es esmu par cilvēku? Kādas ir manas vērtības? Īstenās vērtības, nevis tās, ko iepotēja, ieaudzināja vecāki, skola, armija vai valsts? Manas vērtības, nevis svešas. Vai tas, kas es esmu- vai tas esmu īstais Es? Vai esmu ‘’nopircis’’ svešu, neīstu birku, pielipinājis sev un pats noticējis tam visam?

Kas es esmu pa īstam? Kur es eju?

Tas, ko es daru, dienu no dienas...dienu no dienas...Kur tas aizvedīs mani? Vai tas

Kādēļ?

Kādēļ man tas viss? Priekš kam? Kā tas palīdzēs man realizēt mani sevi, savas spējas un potenciālu? Vai tas tiešām nesīs laimi man un man dārgiem cilvēkiem?

Jautājumu var būt vēl vairāk, un ne vienmēr atbildes būs vienkāršas. Ļoti iespējams, ka uz dažiem no tiem baidāmies atbildēt pat paši sev.

Tomēr šie trīs tik vienkāršie jautājumi var kļūt par ceļa sākumu pie patiesā Sevis paša.







Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru