svētdiena, 2015. gada 28. jūnijs

Dažas atbildes uz dažiem jautājumiem :)

1. Kur var dabūt/uzzināt Sievišķības Mistēriju programmu?

Nevar uzzināt :) Lai atgrieztos pie savas sievišķības, iemācītos paļauties, ļauties un atļauties, kaut kad
ir jāsper pirmais solis... Un varbūt šī būs pirmā reize? :)
Daudzas sievietes no pagājušājām Mistērijām tieši šo braukšanu nezināmajā sauc par savu brīnumaināko pieredzi- kad viss ir pārsteigums, kad Tu iemācies pieņemt visu, kas nāk priekšā, ļauties tam un caur to piedzīvot savas esamības brīnumu- būt šeit un tagad, starp 100 Savējām...
Pasaku vien, ka Sievišķības Mistērija ir daudz vairāk svētki, būšana, svinēšana, ļaušanās, savibrēšana, sadejošana, nekā informācijas uzņemšana...
Dažas baidās no liela bara, šķiet 100- tas ir tik daudz! Tomēr, mēs- kas zin, kā ir savibrēt vienā kopīgā Sievišķīgā Mistērijas skaņā, zinām, ka tas rada tāaaaadu enerģijas apjomu, kas paceļ spārnos un tur tā vēl ilgi, ilgi....
Vēl tagad, atceroties vai paskatoties iepriekšējās vasaras bildes, šī enerģija ieplūst manī- tā nekur nav zudusi...
Un tieši tāpat kā mūsu kopradītajā Saulgriežu Spēka dienā, kur es ļāvu Debesīm pieņemt lēmumu, cik mums ir jābūt, un Debesis lēma, ka, ka 93-ām :), arī tagad, kad rakstu, Jūs jau uz Sievišķības Mistērijām, esiet ap 190... 
Un Jūs jau ziniet Dievišķo enerģijas progresijas likumu: kad viens lūdzās, tad tas ir viens, kad to dara divi, tad tas ir jau četru spēks... un, ja 190? :):)
Tā kā tiekamies 24.jūlijā, Labragā, Imantas/Sīļi viesu namā, lai kopradītu šo Mistēriju! :)

2. Kādēļ Meiteņu Dienas ir darba dienās, kad tik grūti tikt/atprasīties no darba? 
Pirmkārt, cenšos pieskaņoties Mēness ritmam, ieliekot MD Pilnmēnesī un Jaunā Mēnesī, kad rituāli un meditācijas darbojas spēcīgāk.
Otrkārt, un galvenokārt, arī te ir apakšā tā doma, ka, lai spertu soli tuvāk sev, mums jāiemācās Sevi (savu Dvēseli) nolikt pirmajā vietā. Pirms darba devēja. :)...un visa pārējā...
Atceros, agrāk tik daudzas teica: ''es netieku no darba'', ''mani nelaiž'', ''esmu neaizvietojama'', ''tas nav iespējams''... Un bezgala priecājos, ka izrādās, ja pacenšas, tad visas var!!!! Un visām viss ir sakārtojies vislabākajā veidā. Gan šefi novērtējuši pārmaiņas, gan apkārtējie! Un ziniet, kas visvairāk? No sākuma aizdomīgie vīri!!! Meitenēm enerģijas tā sagriezušās un pārmaiņas tik jūtamas, ka ir daži vīrieši, kuri pajautājuši vēlāk: ''kad atkal brauksi?'':):):)

3. Kā vienoties ar mani par izbraukuma semināriem uz reģioniem un tikt uz individuālo pieņemšanu?

Pašlaik individuāli nepieņemu, jo pirmkārt, vasarā dzīvoju tālu no Rīgas, bet otrkārt, individuālā konsultācija pie manis ir vismaz 2 stundas, kas patlaban fiziski nav visiem izdarāms. Principā, tā ir gan enerģētikas diagnostika, gan individuāls seminārs, gan dziedinošs process... Es nevaru pieņemt izlases kārtā- kādu ņemt un kādu nē, tādēļ ir radītas šīs tikšanās ''Sarunas Par un Ap Sievišķību'' Omnias telpās Rīgā, kur es visām dalībniecēm veicu enerģētisko diagnostiku un visām reizēm izskaidroju to būtību un atbildu uz aktuālajiem jautājumiem. Gaisotne ir brīnišķīga, es ļaujos, lai jautājumi mūs ved.. Man pašai ļoti patīk šis formāts. Nākamā reize būs 3. septembrī. 

Patlaban, domājams grāmatas popularitātes rezultātā, ir ļoti daudz uzaicinājumu vadīt seminārus ārpus Rīgasvai nelielā interesentu lokā. Augstākminēto iemeslu dēļ, patlaban esmu satiekama vai nu sevis pašas organizētajos semināros, Mistērijās, skolā, vai vietās, kas nodrošina manu tikšanos ar lasītājām, bez materiālas ieinteresētības. Ar to vēlos teikt, ka man ir iespēja reizi vai divas mēnesī braukt (darba dienu vakaros) uz kādu reģionu un tikties ar lasītājām un es ar lielāko prieku to daru. 
Pēdējās trīs reizes bija brīnišķīgas- Jēkabpils novada Kūku pagastā- gandrīz 50 dalībnieces, Iecavā- 67, bet Tukums pārsteidza ar vairāk kā 100 sieviešu dalību!!!
Šie pasākumi/tikšanās/seminārs/saruna ir vai nu par velti vai par ziedojumu, ar domu, lai mani varētu satikt  (un es varētu satikt savas lasītājas) visas tās, kas varbūt nevar atļauties nākt uz maksas semināriem... Parasti to organizē kāda biedrība, kultūras nams vai bibliotēka, kam ir pieejamas lielākas telpas un nav nekādas materiālas ieinteresētības. Nākamā šāda tikšanās notiks 17. septembrī Brocēnos.
Priekš manis šīs tikšanās ir iespēja Jūs satikt un sajust brīnišķīgo latviešu Sievietes Dvēseli, tās ilgas, ceļu un skaistumu..  Tā ir liela svētība un pagodinājums man satikt Jūs un dalīties ar Jums!

Lai mums visām brīnumaina vasara un uz tikšanos!











Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru