otrdiena, 2014. gada 8. aprīlis

Kāda brīnišķīga atsauksme... Sarmītes stāsts

P.s. Sarmīte šo raksta savām līdzgājējām/draudzenēm/domu biedrenēm un Dvēseles radiniecēm... Arī tām- pārējām-25, kas bija šajā piektdienas seminārā.... :)
Paldies, Sarmīt! :)

Sveikas, MANAS SIEVIŠĶĀS DIEVIŠĶĀS!

Esam piedzīvojušas brīnišķīgi SIEVIŠĶU piektdienas vakaru!


Man ir milzīgs prieks un GANDARĪJUMS par to, ka mēs tur bijām!

Un viss jau sākās daudz, daudz ātrāk...ar manu UZAICINĀJUMU...ar Jūsu FIKSO piekrišanu...ar GAIDĀM uz sievišķo vakaru...ar ILŪZIJĀM par šo vakaru...

Un piektdienas rīts mums noteikti sākās CITĀDĀKS, kā visi citi rīti – ar svārku pielaikošanu, ar smaidu par vakaru...

Esam sarunājušas RANDIŅU, kā kādreiz, vecajos laikos – pie centrālā universālveikala plkst.17.40...Jūs abas esat ļoti punktuālas, un esat ieradušās ļoti laicīgi, bet es, es-kā vienmēr (gandrīz vienmēr) kavējos...bet mēs taču neko nevaram šajā dzīvē nokavēt...un tas taču ir tik sievišķīgi, neierasties noteiktajā laikā un pat vietā...Bet, skat!...es pēkšņi LIDOJU pie Jums...jā, Jūs nekļūdaties – es tiešām LIDOJU...un tas nemaz nav viegli pa bruģi ar papēžiem...tas ir žongliera cienīgs gājiens, un tas nemaz vairs nav sievišķīgi, kad tas ir jādara steigšus...un manam lidojumam ir tik foršs iemesls...Jā, jā...es saņēmu ziņu no sava Lieliskā vīrieša...un tik IEDVESMOJOŠU, tik UZBUDINOŠU...tiiiiiiikkkkk...ak, cik tas viss ir laikā un vietā!!! AK, ko tie vīrieši ar mums dara, BRĪNIŠĶĪGAS lietas!!! Un es esmu ļoti, ļoti priecīga, ka es esmu SIEVIETE, ka es esmu kādam vīrietim MŪZA!

Un kuriozi ar mani nebeidzas...tik lidojoša un starojoša, es ieperos it kā norādītajā mājā un burtiski ielienu apsarga lodziņā iekšā, līdz PUSAUGUMAM...tajā mirklī pati pat nesajuzdama, tikai lienot ārā, es saprotu, ka esmu riktīgi ielīdusi viņa teritorijā...ha-ha-ha...jautri...un vēl sievišķīgi pajautāju, a kur ir LIFTS...a lifta ta nav...bet es esmu tā sagurusi, un vēl jākāpj 4.stāvā, man jau tas šķiet, ka būs nāvējoši...

ESAM KLĀT!

Man ir prieks satikt INTU! Pārsteidz viņas jaunais matu sakārtojums..kaut kas tajā sievietē ir, kas ļoti PIEVELK...vai tas ir tas DABISKUMS un viņas VIENKĀRŠĪBA un absolūta ATDOŠANĀS mums...manas acis pievēršas viņas GREZNAJĀM rotām – ļoti masīva rokassprādze un gredzens ne mazāk masīvs...un tagad jau es zinu, kāpēc viņa nēsā šādas rotas – lai cilvēku uzmanība koncentrētos uz tām, nevis uz viņu tieši...lai neatņemtu enerģiju viņai...

Pārlaižu acis uz zālē esošajām meitenēm, nav nevienas pazīstamas...bet tas mani ne skumdina, ne priecē, vienkārši ar ziņkārību aplūkojos, vai būs vēl kāda no „MŪSĒJĀM”...

Sākam ieņemt labākās vietas, un pavisam nejauši, es apsēžos JUMS abām pa vidu...kā tāds KOPSAUCĒJS...un kā mēs zinām, ka šajā dzīvē nav NEJAUŠĪBU, to arī es sapratu nedaudz vēlāk, kad sākās iepazīšanās aplis...

Un, jāteic godīgi, man bija ļoti PATĪKAMI dzirdēt par sevi to, ko runājāt Jūs...jā, es tiešām gribu Jūs IEDVESMOT, es gribu Jūs AICINĀT uz visādiem sievišķīgiem pasākumiem, es gribu DALĪTIES tajā, ko jau zinu es un arī ar to, ko vēl nezinu...un man patiešām ir milzīgs PRIEKS būt starp Jums un būt ar Jums!

Telpā virmoja SIEVIŠĶĀ enerģija tik dažāda...spēcīga un KAUTRA, skumja un PRIECĪGA, PĀRLIECINOŠA un ne tik pārliecinoša...bet tā visa bija spēcīga enerģija, kas arī mūs uzpildīja un papildināja! Un tas jau ir tas fenomens, kāpēc mums, sievietēm, ir vajadzīgi šādi kopā sanākšanas vakari... Mēs gūstam arī viena no otras, mēs DALĀMIES viena ar otru un mēs ļoti sievišķi PAKLAČOJAMIES! Un tas viss ir tik SIRSNĪGI!

Un mani vienmēr sajūsmina šis BEZLAIKA stāvoklis...kad nav ne jausmas par to, cik rāda pulkstenis, kad nav jāsteidzas uz pēdējo autobusu, kad nav jākontrolē, vai kaut ko nekavē, kad vienkārši vari ļauties notiekošajam ŠEIT un TAGAD! Un arī šajā vakarā LAIKS nevalda pār mums...bet tas ir tik steidzīgs, jo četras ar pus stundas ir vienkārši AIZLIDOJUŠAS...

Šajās stundās ir tik daudz kas PIEDZĪVOTS, IEGŪTS un DZIRDĒTS...mums ir pilnīgi skaidrs, pie kurām čakrām ir jāpiestrādā, mums ir pilnīgi skaidrs, ka mēs –SIEVIETES, esam devējas, un pavisam skaidri mēs tagad zinām, ka tas, ko mēs ar sevi darām, ka tas ceļš, kuru mēs esam uzsākušas, ka viss mūsu paveiktais ir nesis fantastiskus augļus – mēs visas esam gandrīz IDEĀLĀS sievišķās un vīrišķās enerģijas proporcijās!!! MEITENES, mani tas patiešām tik ļoti iepriecināja, ka man ir tādas izteikti SIEVIŠĶAS Dvēseles radinieces!!! Es tiešām ar Jums LEPOJOS!!! Un šajā mirklī es sajutos ļoti piepildīta un gandarīta, ka mēs visas esam tik FORŠAS!!!

Par to, ka vakars ir PIEPILDĪTS liecina arī tas, ar ko mēs aizgājām no turienes

– es gribēju zināt, kas ir labāk – būt meklētājai, vai gaidītājai, un es to uzzināju un palieku pie tā, ka esmu un palieku būt MEKLĒTĀJA...tā vismaz kustas enerģija...Un šajā vakarā es tiešām visu dzirdēju jau otro reizi, bet...šoreiz Intai nāca ārā ĢENIĀLAS frāzes, es šoreiz dzirdēju daudzas lietas citādāk. Un man pašai prieks par savu vīrišķo, ka tā ir nedaudz pacēlusies, jo pavisam nesen tā man bija noslīdējusi...ir forši!

DZINTRA – aizdomājās...man patiešām ir prieks, ka esi aizdomājusies...un šeit jau ir pilnīgi vienalga par ko, par to, vai Tu esi dodošā, vai tomēr nē, par to, kā tomēr pacelt to savu sievišķo proporciju...tam nav pilnīgi nekādas nozīmes, kas liek Tev aizdomāties, bet tas nozīmē tikai to, ka process notiek...un, ka tieši šajā vakarā Tu mājās aizgāji jau CITĀDĀKA...un es zinu, ka Tavās mājās arī notiks pārmaiņas...būs arvien LABĀK!!! Lai Tavs SIEVIŠĶĀS enerģijas kanāls ir vienmēr atvērts, lai tajā vienmēr ieplūst ENERĢIJA!

ILŽUK - arī es staroju, kopā ar Tevi! Es lepojos ar Tevi, ka guvi apstiprinājumu savam ceļam, kuru ej, ka viss NOTIEK! Un notiek uz LABU! STARO, un neanalizē, ko Inta ar Tevi ir izdarījusi (brīnišķīgā nozīmē), jo tam vairs nav nozīmes, galvenais ir tas, ka Tavas acis STARO...tātad arī DVĒSELE staro!

INESE – es tak zināju, ka Tevi ļoti interesēs mūsu piektdien piedzīvotais...un arī par to man ir PRIEKS, jo Tu neesi vienaldzīga un Tevi tomēr tas viss interesē...Kaut vai neklātienē , bet kopā ar savām DVĒSELES RADINIECĒM!

Tas bija šogad mūsu pirmais izglītojošais pasākums ārpus Labo sajūtu mājvietas telpām...gribu teikt, ka ir ļoti svētīgi iziet ārpus savas komforta zonas, palūkoties ārpus rāmjiem, kas notiek citur, kā dzīvo citās ģimenēs, attiecībās, ir ļoti vērtīgi dzirdēt jaunus lektorus un ir ļoti vērtīgi pavadīt visām kopā vienu IEDVESMOJOŠU VAKARU!



MEITENES!!!

PAĻAUSIMIES uz savām iekšējām sajūtām, atbrīvosimies no saviem iekšējiem ENKURIEM, atbrīvosim vietu jaunai, skaistai, RADOŠAI enerģijai.

Tikai mēs PAŠAS sev varam IEDOT to, ko GRIBAM!

IZSTAROSIM mīlestību, gaismu, seksapīlu, prieku!

IEDVESMOSIMIES un PAŠREALIZĒSIMIES!

MĪLĒSIM un būsim MĪLĒTAS!

TIEKSIMIES uz BEZNOSACĪJUMA MĪLESTĪBU!



Ar lielu lepnumu un milzīgu prieku par Jums visām, Jūsu iedvesmotāja SARMĪTE



P.S....akkk...kā es šovakar savairoju savu sievišķo enerģiju rakstot...šis bija mans stāsts, iespējams, ka katrai no Jums ir radies savs stāsts par šo vakaru, par sajūtām, par apjausto...ja gribi, padalies...vairosim SIEVIŠĶĪBU mūsos!!!



05.04.2014.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru